Jaja. nu när ja ändå...

2009-12-26 @ 22:06:13

.. sitter här och väntar så kan ja lika bra skriva nåe. Det var ju ett ganska bra tag sen nu. typ en vecka?? ajja, men ändå.
Nu sitter ja här vilket fall som helst och väntar på att wanna skall bli klar på sin om gång chip-grej spel på golfspelet, wii sport. Det är verkligen grymt roligt och det va ypperligt bra att wanna önskade sig det, och super av mina farbröder och min faster att dom la ihop till det :)!
Jag, jag fick 1900kr (tror ja), ett par strumpor, ett par byxor, Ipod :D men som e trasig nu:(, pyjamas, ett hjärta i en glasbit, små tomtar, shampo, balsam och hårspray, dock sånt från frisörsallong.
Glad blev ja , men ledsen nästan lika snabbt.. för imorse när ja gick upp och skulle vänta på att tobias skulle komma.. ja men bara för att så typ låser den sig eller nåe. så nu i snart 10 timmar har displayn på min blå nya ipod nano med videokamera varit svart/blå. och ar laddat den men ingen skillnad. :S:S:S:S::S:S
FAN VA ARG JA BLIR NU!!  Skulle ju ha den o pyssla me nu när vi åker på cup. IMORGON! men najj, de sket sej ju totalt.  fast lika bra att den gjorde de nú innan vi åkte, istället för i uppsala. Tur i oturen har ja, o tur va de att pappa håkan köpte den här på expert,gotland.

Har fått spela en omgång 9 håls bana på golfen, så nu blir det packning i 1000km/h. klockan e 21 och ja ska va i sängs absolut senast om 1.5 timme. yii, känner att ja inte helt säkert kommer klara mitt mål men what a hell, ska ju inte spela match förens vid 19.05 imorgon kväll. Så zZZZzzzZZzzZz:a ska ja göra på bussresan och båtresan så mycket ja bha kan!! :) åå, juste efter min rejäla frulle ska ja ZzzZZzZzZ:a.

Har vart så upptagen senaste veckan med julshopping, långa dryga sovmornar, slapp dagar framför tvn och spending time with my love - tid. Huhu. Och jo juste , får inte glömma bort att ja har tränat med laget nu innan jul, så lite muskler och kondis har man väl kvar under alla fettlager som konstigt nog hamnat på kroppen nu dom tre senaste dagarna ;o??  haha:)

Haha, aa, nu ska ja ringa tobbe för han lider ju av - åå ja kommer sakna dej så äckligt mycket- sjukan. (ska vara borta söndag-onsdag.. Utan någon mobil, för nån har tagit den :s.. hahahaha, bra kap ni gjorde ;)).

Så nu,  * Packa!*
           * Ringa Tobias
           * Sova (borsta tänderna!!)

Så godnatt på er, sov nu himla gott och njut nu medans endre U & B är iväg på fastlandet i hela 3 dagar:)! o njut av ledigheten lixom, så länge som det nu varar haha:)

Natti natti 

♥Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: