hello, hola, hej : ) ....

2009-12-04 @ 21:24:38

...och hejdåå!?
nu ska ja bara skriva en kort hälsning och säga att ja lever  hahah.

har varit på apu idag som alla andra dagar (onsdag & torsdag).
var idag med stefan och karro. skit roligt tyckte jag att det va ! :)
för engångs skull fick jag göra nånting. och göra det bra också ..!
Karro tyckte jag va bra på färdigstrykning och att jag var bättre än många
andra från firman. Jag färdigstrykte snickerier, en massa skåp och hyllor i ett kök. precis allt utom väggar och golv.'
slutade halv3 och blev skjusad av karro till säve innan hon åkte hem till sig.
träffade tobias och gick till södervärn.
han har fått tillfällig skada i nacken så han ser lite rolig ut.. men tycker hemskt synd om honom.

tränade och sen hem och äta pizza.

Vi duschade jag och tobbe, packade ihop allt och stressade som fan nu dom sista två
timmarna bara för att hinna allt innan linda skulle hämta mig. vilket dom gör nu (a).

hejddååå. nu ska ja hem till linda och snussa gottgöttii. hiih!
sthlm imrbitti och hem på kvällen.. SHOPPING FOFAAN! :D





♥Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: