Det är ..

2009-12-06 @ 22:18:17

.. slutet av andra advent och jag är grymt trött.
har inte orkat uppd. nånting efter veckans elr helgens händelser.
helt död och orkar ingenting.
Ett avslut på veckan var att igår upp i uttan för att åka med linda till sthlm
och shoppa. vi shoppade o shoppade, sprang runt och letade efter affärer, saker och ting.
rätt lyckat tyckte jag iaf att det blev. det enda negativa var att man hade ont överallt nu idag och igår kvälls
efter allt stående och ständiga vandrande. Mjaa, och lite bråk var det väl lite hit o dit men så ee de ju i livet!

Handlade på mig jacka, everest 899kr. och några plagg från åhléns city och Monki!:D
Lägger upp bilder på dom imorgon eller, nja, troligen onsdag för imorrn och det kuligheter med laget mellan 17-21.30 på geab's bad. vi ska bada, se sverige spela match emot tjeckien i innebandy VM damer och säker göra annat kul ihop:))! hoppas det blir kul.

naejj. godnatt nu ska ja väcka min älskling och säga att jag älskar honom! viktigt!!!!
Kom ihåg att ta vara på era älskade, nära o kära så mycket ni bara kan. man vet aldrig
när ens sista dag är kommen eller när sista mötet skes. vi lever ju faktiskt(praktiskt taget) en gång.
i min åsikt/tro.

Godnatt love ya (hahahahhaha)

♥AnnieNyberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: