hmm..

2009-08-07 @ 00:49:27

ja, nu ee ja hemma igen. kom hem i söndags natt och tillbringat veckan till att  städa hos simon städa,sett när tobbe simon jonte tom o danne spela tennis, tränat,tränat o tränat. JOBBIGT!! så sara. jag börjar (mjaah) nästan förstå hur det känts för dii. sen har jag sovit en del, sena kvällar  dock.. vart me tobbe en gång igår en snutt. hemskt trevligt faktiskt :). sen annars vart på stranden i åminne en stund me lovisa o åt nachotallrik. den rekomenderas om man ee två med små magsäckar elr en med en stor. mkt mat. och vattnet där är ingen höjdare. då ee de 99% bätttre i sandviken. funderar på att åka dit om typ 10timmar (x
resan i göteborg var kul. men saknade dock Tobias.
var på buskis(teater) me dag-otto o hans gäng fast de va en annan grej den här gången. fett kul o var där med farmor östen o familjen. hälsade på inne på liseberg på lördan och åkte en del. sen på kvällen blev det u2 konsär med pappa. förbandet var snowpatrol. måste säga att det var nog den häftigaste o bästa konsären jag vart på hittills. så i framtiden skall det bli mkt sånt. ångrar dock att jag aldrig såg AcDc med pappa o släcktingarna jag inte känner i slutet av juni som också var på Ullevi i gbg. så blev det även shopping och blev det dom sämre dagarna och fynd gjorde jag väl några. synd att jag inte hann göra fler bara :/..
gud tiden bara går och inlägg blir de ju inge:p .. haha.. fast nån som läser?? = no. så why i have to oroa mi om de. nej nu skall jag sova bort en massa smärta i huvudet.
btw, ja känner att ja har fått den där hunger känslan hela tiden nu :o???
fan magen den bara blir större o större o hänger o slänger mer o mer :s
f u c  k k k k k k ..
mjaja, snyggt till skolstarten. WOHO!
BYGG.... here i come. (och det kmr så bli ett fiasko.. mjaja.
gudd najjt (:  puss på pannan..

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    trodde du ja :0)

    Postat av: Anonym

    klart vi läser:) och du DET KOMMER INTE BLI ETT FIASKO;) de ska bli kul okej^^:)) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: